PoKeMoNrUlEz1993 Geplaatst Oktober 11, 2009 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/10/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 11, 2009 sorry voor slechte info tom spijt me nu maar eens goed proberen EDIT: Inleiding beste mensen kunnen jullie me helpen met een pc samenstellen. ik heb het liefst een pc geassembleerd met amd omdat het goedkoper is en kan er ook meer naar andere dingen 500 gb is genoeg 4gb memory 512mb videokaart is wel nice beetje goeie moederbord is ook niet verkeert en tips voor andere randapparatuur is altijd gewenst budget? 650 euro Welk doel heeft u met uw pc? gamen internet msnen weinig school werk af en toe Heeft u verder specifieke eisen? amd en ati Wilt u uw pc laten assembleren of zelf in elkaar zetten? assembleren Randapparatuur heb al 1 muis en toetsenbord, monitor, beluidboxen en router en ik heb besturingssysteem ook al Overige vragen ik wil geen draadloos internet omdat het nogal traag is. en ik wil ook niet overclocken. sorry voor me kut topic's tom vriendelijke groet PoKeMoNrUlEz1993 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Tom Geplaatst Oktober 11, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Oktober 11, 2009 En wat denk jij dat we binnen een uur gaan/willen doen? Ten eerste is dit vrijwilligerswerk, ten tweede zijn we geen helpdesk en daarnaast weet ik zeker dat je het stickytopic niet hebt gelezen. Doe dat eerst maar eens en zet de juiste informatie neer, dan zien we wel verder. Trouwens, ik had daarnet nog een samenstelling voor je gemaakt ook, maar ik heb nu absoluut geen zin om die te gaan posten. Dit topic gaat op slot als ik ook nog maar één zo'n post zie als waarmee je begonnen bent. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
PoKeMoNrUlEz1993 Geplaatst Oktober 11, 2009 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/10/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 11, 2009 edit van bovenste bericht moet nu goed zijn als het nog niet 100% goed is vraag het dan zal ik de vraag beantwoorden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Heisenberg Geplaatst Oktober 11, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Oktober 11, 2009 Ik heb deze voor je samengesteld: /link Waarom heb je 2 processoren in je samenstelling? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Tom Geplaatst Oktober 12, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Oktober 12, 2009 Ja, maar nu voldoet 'ie natuurlijk niet aan het budget. Ik heb liever dat je niet meer post, daarvoor zijn regels opgesteld en ik heb ze al behoorlijk vaak laten vallen: wil je in dit board mogen samenstellen, PM mij dan en dan verzin ik wat opdrachten voor je om te kijken of je wel genoeg verstand van hardware hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie