Gast nummer1dj Geplaatst Maart 24, 2006 Delen Geplaatst Maart 24, 2006 hallo, ik weet het effe niet meer. ik heb een film met newsleecher gedownload en unpackt met winrar. hou ik een map over met video_ts en audio_ts en ik heb de ondertiteling gedownload en het bestand bij video en audio ts in de map gedaan!!!!!!! dat is toch wel goed dat ik het bij die twee in de map heb gezet? en nu hoe kan ik het verder aan pakken om te branden op dvd. ik heb nero 7 alleen heb ik het nog niet gebruikt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie