Gast dolcekavita Geplaatst Oktober 10, 2009 Delen Geplaatst Oktober 10, 2009 Beste mensen, Helaas ben ik nu al bijna een uur aan het zoeken :s hoe ik de film Copa de Elite (Avi) moet branden in Nero... normaal gesproken gaat het simpeldepimpel alleen heb ik een SRT bestand erbij voor mn ondertiteling.. maar ik kan het SRT bestand niet invoegen....??!?!? Wie kan mij in "makkelijke" taal uitleggen wat ik nu precies moet doen om deze film met suc6 te branden??? HELLUP! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
martijn1 Geplaatst Oktober 10, 2009 Bijdragen: 1802 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/03/09 Status: Offline Actief: November 24, 2012 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Oktober 10, 2009 Ik heb in dit handleidingje uitgelegd hoe je voor het branden de subs kan syncen, syncen is het synchroniseren van de subs met je film. Centraal : ondertitel En je kan ook meteen syncen , en daarna branden. convertx to dvd Hier kun je het .srt bestand selecteren, en dan synct convertx to dvd zelf de subs onder de film. Als je voor deze onderste keuze kiest moet je het even zeggen, dan moet ik je even wat Pm'en Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.8k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie