paultje_007 Geplaatst Maart 23, 2006 Bijdragen: 27 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/27/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 23, 2006 Heey mensen,, ik heb een probleem, ik krijg steeds pop-ups en van die internet reclame, word ik zo gek van, ik gebruikte eerst ac3filter en werkte perfect, alleen nu werkt het niet meer, heeft iemand voor mij een aanradertje..?? ik kan het nu snel gebruiken...hoop dat jullie meerdere aanradertjes hebben alvast bedankt mensen... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 27
Gast Dusszz Geplaatst Maart 23, 2006 Delen Geplaatst Maart 23, 2006 google toolbar is een hele goede. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Martijnn Geplaatst Maart 23, 2006 Delen Geplaatst Maart 23, 2006 Voor firefox kan je adblock gebruiken. Als je geen firefox gebruik kan je idd het beste voor google toolbar gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Maart 23, 2006 Delen Geplaatst Maart 23, 2006 ik denk dat hij andere reclame bedoelt ik heb t ook wel eens gehad niet egt pop ups maar egt nieuwe internet venster wat je dan moet doen is in je register zoeken enz mjah vond dat risico te groot voordat ik iets verkeerd weg gooi heb gewoon me pc opnieuw geinstalleerd ben je in 1 keer van die zooi af en als je je pc maar goed genoeg indeelt vooraf ben je nix kwijt ja alleen me windows bestanden tja die installeer je dan opnieuw Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
paultje_007 Geplaatst Maart 24, 2006 Bijdragen: 27 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/27/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 24, 2006 kennen jullie verder geen andere pop-up killers of een programma tegen spontaan opende internetreclames Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 27
Gast Hazara Geplaatst Maart 24, 2006 Delen Geplaatst Maart 24, 2006 k raad je firefox aan; net als martijn -is heel ietsjes sneller (merk je niet echt,, maar toch) -en het beste, GEEN reclame met explorer had k dat altijd wel!!!, explorer is echt klote! maar als je toch met explorer wilt, moet je popup blokker downloaden (via torrent, want dat is commercieel product) maar google toolbar is ook goed!!! en Gratis Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast eagles Geplaatst Maart 25, 2006 Delen Geplaatst Maart 25, 2006 inderdaad google en MSN toolbar, blocken lekker weg!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
paultje_007 Geplaatst Maart 25, 2006 Bijdragen: 27 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/27/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 25, 2006 ik krijg verdomme nog fucking veel internetreclames niet normaal, ik gebruik nu ac3 filter en google toolbar maar het helpt niks..!! help me alsjeblieft Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 27
Gast ocram Geplaatst Maart 25, 2006 Delen Geplaatst Maart 25, 2006 beetje normale taal mag ook wel. installeer windows gewoon opnieuw.... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Mathijss Geplaatst Maart 25, 2006 Delen Geplaatst Maart 25, 2006 Ik krijg nooit pop-ups! heb met google toolbar al 820 geblokkeerd! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 27, 2006 Delen Geplaatst Maart 27, 2006 k zou als k jou was, windows er op nieuw op zetten en vervolgens gebruik maken van firefox veel beter dan internet explorer+die google toolbar shit enz. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie