mtwjoosten Geplaatst Oktober 10, 2009 Bijdragen: 29 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/09/09 Status: Offline Actief: November 17, 2012 Delen Geplaatst Oktober 10, 2009 ik kom er echt niet uit ik heb vanalles geprobeerd oook alles wat op deze site staat maar het lukt me niet te downloaden met nieuwsgroepen; ik heb GrabIt gedownload, limeware, newsleecher,SABnzbd en winzip maar nog lukt er niks plz help iemand? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 29
mtwjoosten Geplaatst Oktober 10, 2009 Bijdragen: 29 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/09/09 Status: Offline Actief: November 17, 2012 Auteur Delen Geplaatst Oktober 10, 2009 Probeer eens Alt.binz : Handleiding+download Succes. ja die heb ik ook doe ik miss. iets fout? kan iemand me de procedure van het downloaden uitleggen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 29
Schaapje Geplaatst Oktober 10, 2009 Bijdragen: 1091 Waardering: 7 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 2 Lid sinds: 01/02/09 Status: Offline Actief: Januari 2, 2019 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Oktober 10, 2009 wat gaat er verkeerd? geeft hij een foutmelding? wat lukt er niet? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 7 1.1k 2
mtwjoosten Geplaatst Oktober 11, 2009 Bijdragen: 29 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/09/09 Status: Offline Actief: November 17, 2012 Auteur Delen Geplaatst Oktober 11, 2009 Wat gebeurt er? Of wat gebeurt er niet? Heb je het setup goed ingevuld? als ik probeer te downloaden kriijg ik geen downloadbalk bij alt. binz ik krijg gewoon de titel van het spel + grootte, delen en leeftijd van het spel?:S verder gebeurd er niks? btw; ik heb wel een server toegevoegd! Help plz help plz! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 29
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie