wii0fan Geplaatst Oktober 9, 2009 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/28/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 9, 2009 Hey DukeN, Ik heb een irritand probleem bij Windows 7. Na het gebruik van de 7Loader is mijn rechtmuisklik menu anders. Hier een screentje: http://img94.imageshack.us/img94/7513/naamloosk.png Hoe op te lossen? Luke Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Wesley Geplaatst Oktober 9, 2009 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Oktober 9, 2009 Dat is het probleem van 7loader niet op het eerste plaatje selecteer je iets uit het start menu. En in het tweede scherm selecteer je iets op het bureaublad. In het startmenu kan je bijvoorbeeld niet knippen en plakken. Wat dan weer wel kan op je bureaublad. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
wii0fan Geplaatst Oktober 10, 2009 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/28/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 10, 2009 Dat is het probleem van 7loader niet op het eerste plaatje selecteer je iets uit het start menu. En in het tweede scherm selecteer je iets op het bureaublad. In het startmenu kan je bijvoorbeeld niet knippen en plakken. Wat dan weer wel kan op je bureaublad. Dat is wel het probleem van 7Loader, ik heb Windows 7 een stuk of 10x geinstalleerd, en telkens als ik 7Loader installeer, ziet mijn rechter-muis-knop er anders uit. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Wesley Geplaatst Oktober 10, 2009 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Oktober 10, 2009 Je selecteert paint in 2 verschillende menu's. De 1 is het start menu en de ander is je bureaublad dat hoort. Dat heb ik. Dat hebben alle mensen met windows 7. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie