headsh0t Geplaatst Oktober 9, 2009 Bijdragen: 2728 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Oktober 17, 2014 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Oktober 9, 2009 Goeienavond iedereen Ik zoek een spel voor de PS3 die je gratis kan downloaden in de Playstation store, maar dan een (offline) multiplayer demo. Mag dus online zijn maar ook split-screen. Ik heb Red Faction 2 en Uncharted 2 béta al. De reden dat ik een demo wil is dat ik momenteel even geen geld op me bankrekening heb staan, dat heb ik net uitgegeven aan de PS3. Als me salaris binnenheb koop ik even twee spellen bij bol.com, er is namelijk een actie tot 31 oktober twee goeie spellen van 30 euro p.s. voor 52 euro (inc. verzend kosten). headsh0t. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.7k
DigiDjeff Geplaatst Oktober 9, 2009 Bijdragen: 105 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/04/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Oktober 9, 2009 Warhawk Demo als die nog online staat? En van Battlefield 1943 is volgens mij ook een demo, maar dat weet ik dus niet zeker ... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 105
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie