Spring naar bijdragen

rar, zip, ik wordt er gék van!

Gast jo20

Aanbevolen reactie

Gisteren kregen we het in ons hoofd om de nieuwe CD van Teleatlas te downloaden. Dat is via Shareaza wel goed gelukt, maar nu moet dat gebrand worden.

Het is een Rar bestand, dus met winrar geopend en uitgepakt. Er staat nu keurig een map met daarin 5 bestanden, waaronder een IMG bestand.

Die moet gebrand worden op CD. Ja, ik ben alweer een stapje verder. Maar, nu gaat het steeds mis. Ik heb er 3 CD-tjes aan opgeofferd, waar uiteindelijk niets op te zien is.

Gezocht hiet op Duken: tip: download Alcohol 120%. Nou, ook gedaan. Is een ZIP bestand. En daar ben je me kwijt. Als ik de setup.ini open krijg ik een kladblok mededeling dat ik geen administrator ben...gelukkig niet zou ik zo zeggen

En dat andere bestand vertaald zich in een pagina vol uitgeschreven bits en bites..

Help?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

je moet je aanmelden als administrator op je pc, anders kan je geen software installeren, vervolgens selecteer je in alcohol, image branden, selecteer daar je img bestand. en vervolgens de fik erin

suc6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Ik bén beheerder van mijn pc. Daar ligt het niet aan. Ik kan gewoon niet omgan met zip en rar bestanden.

Zoals ik al zei. Alcohol 120% is een zip bestand en ik krijg dat niet uitgepakt.

:evil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Oké, het is me gelukt...blijkt dat ik een map moet maken waar ik het programma in kan laten uitpakken... :blush: ik zei het toch, blond...en nog van mezelf ook.

Ik heb nu de cd gebrand, is gelukt. Ik zie 518 bestanden, dus het lijkt alsof alles in orde is.

Alleen zegt mijn navigatiesysteem nu: Er is geen DX - CD geplaatst...

alle moeite dus voor niets. Ik neem tenminste aan dat ik daar niets aan kan doen.

Nou ja, ik heb geleerd hoe ik een IMG bestand moet branden, hoe je een zip file uitpakt, noem dat maar niets

Thanks so far. I\'ll be back.

Diane

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...