Spring naar bijdragen

Hulp met pc samenstellen.

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  357
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Hallo.

Het lukt dus niet met het installeren van de drivers van de dvd speler. Daardoor kan ik windows 7 niet installeren. Reageer hier of op http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,33665.0

dat topic. (op dat topic staat iets meer info over de situatie)

Jamie :peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 357
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Drivers kun je niet installeren zonder een besturingssysteem te hebben geïnstalleerd. Je moet je BIOS in, de opstartvolgorde op dvd eerst zetten, dan booten vanaf dvd om Windows te kunnen installeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Actief:  

Okee, maar als ik Windows er in stop, meld hij dat hij die drivers gewoon nodig heeft. Ik dacht, hij heeft die drivers nodig omdat hij anders niet goed het installatie cd'tje kan lezen. Ik kan deze stap ook niet overslaan. Hij heeft die drivers blijkbaar gewoon nodig. Dus hij kan windows wel installeren, maar als ik op nu installeren klik, geeft hij die melding dus dat die drivers benodigd zijn.. En als ik dan het usb'tje erin stop en hem laat bladeren en de usb selecteer meld hij ook dat hij daar geen drivers kan vinden..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 357

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Daar heb ik echt nog nooit van gehoord, maar dat kan aan mij liggen. Heb je een foto van die gebeurtenis?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Actief:  

Toevallig heb ik een foto gevonden. Ik vond deze via google (op een ander forum). Alleen is dit volgens mij van vista, maar het is precies dezelfde boodschap, alleen de kleuren etc zijn in de Win7 look.

Op dat andere forum, had iemand ongeveer hetzelfde probleem als ik (die had alleen de RC versie van Windows 7), maar daar was de oplossing uiteindelijk dat zijn iso corrupt was. De Windows 7 die ik heb heb ik van FTD, en ik heb hem al succesvol op andere computer geinstalleerd. Kan het misschien aan de brandsnelheid liggen ofzo waarmee ik hem heb gebrand? Als het goed is heb ik de afbeelding als bijlage gedaan.

Post samenvoeging: november 25, 2009, 22:15:10 pm

Na weer wat te hebben gevonden, vond ik ergens op internet ook iemand met dit probleem, en iemand zette een reactie:

In the end, I simply turn off IDE emulation for SATA drives on my motherboard and the problem was solved.

I guess it depends on each manufacturer and BIOS, but I guess this can be the problem for some people.

Kan dit bij mij ook helpen? Het gaat daar wel over Vista. Hier de link: http://www.vistax64.com/vista-installation-setup/126054-during-install-required-cd-dvd-drive-device-driver-missing.html

Post samenvoeging: november 26, 2009, 09:48:50 am

Probleem opgelost ;D!

Ik heb in de bios iets met die instellingen gedaan (volgens mij Sata van IDE naar AHCI gezet), en nu doet hij het. Als nog bedankt.

[verwijderd door de beheerder]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 357

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...