Phairdy Geplaatst Oktober 7, 2009 Bijdragen: 157 Waardering: 15 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/01/09 Status: Offline Actief: Maart 20, 2024 Leeftijd: 30 Was actief op: Android Delen Geplaatst Oktober 7, 2009 hallo ik las laatst dater een kingdom hearts op de ds uitkom. ik zit hier al zo'n half jaar op te wachten. ;D ik kan amerikaase roms vinden maar ze doen het allemaal niet, ik start het spel op en klik op sotry mode enzo, maar dan blijft het scherm zwart. eig idee hoe dat kan? of moet ik gewoon wat langer wachten? voor de gene die het willen weten het spel is op 29/09/09 uitgekomen. alvast bedankt! Dareon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 15 157
movado Geplaatst Oktober 7, 2009 Bijdragen: 314 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: September 13, 2015 Leeftijd: 51 Delen Geplaatst Oktober 7, 2009 Ik heb de europese versie van Kingdom Hearts op www.romulation.net gevonden. Ik heb nog niet de kans gehad om dit uit te proberen (is nu aan het downloaden en ik heb geen idee waar mijn DS op dit moment is), maar ik zou zeggen probeer het eens... (Waarschijnlijk eerst registreren). Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 314
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie