Spring naar bijdragen

xbox 360 harde schijf

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1095
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  2
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

hallo mense ik ga binnekort een xbox 360 elite kopen maar ik heb een vraag ik wil hem ook graag late ombouwe maar zoals ik begrepen heb zit er bij de elite een losse harde schijf van 60 en eentje die zit er al in en zou je op die losse ook iso's en dergelijke kunne zette zodat je niet telkens een dvdtje hoeft te brande klopt dit en kan dit met flashe of moet je daar een chip voor late inbouwe ofzo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 1.1k
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  1802
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

Bij mijn elite heb ik gewoon 120Gb in de x360 zitten.

En bij een X360 is het niet het geval dat je games via de externe hdd kunt streamen, alleen media.

Martijn1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.8k

• Bijdragen:  4307
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Volgens mij zit er niet 1 ingebouwd. En nee je kan geen iso's op je hardeschijf gooien en hopen dat hij het doet. En je moet hem inderdaad flashen om gedownloade spellen af te spelen. De spellen zijn meestal 7,8gb groot dus moet hij op een DL gebrand worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4.3k

• Bijdragen:  1095
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  2
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

jah van het brande weet ik alles wel daar heb ik geen hulp meer bij nodig maar ik zag dit ergens op site staan en geloofde er al niet ech in maar dach laat ik een vrage:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 1.1k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...