ralph9994 Geplaatst Oktober 5, 2009 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/14/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 5, 2009 ik werd gevraagt om de school website te doen (van school dus). ik weet helemaal niks van dat sites maak gedoe. heeft er iemand iedeen>? gr ik heb dreamweaver BTW Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Jeroen Geplaatst Oktober 5, 2009 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst Oktober 5, 2009 Hoeveel tijd heb je om dit te leren? Websites maken leer je niet binnen een paar weken, zeker geen schoolwebsites. Ook over het plaatsen van het juiste topic in het juiste board heb je nog geen kaas gegeten, dat zegt mij al genoeg. Ik zou naar je leraar gaan en mezelf afmelden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
Wesley Geplaatst Oktober 6, 2009 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Oktober 6, 2009 Met zulke kennis kom je zelfs niet verder met een simpele freewebs website. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
ralph9994 Geplaatst Oktober 6, 2009 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/14/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 6, 2009 ja ik heb ook maar een week. en http://www.hilfertsheem.nl/ is de huidge site. niet veel soeps maar mischien dat ik er iets aan kan veranderen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Jeroen Geplaatst Oktober 6, 2009 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst Oktober 6, 2009 Ik vind het wel een mooie website, maar bijna elke school heeft die interface. Waarschijnlijk moet jij stukjes gaan schrijven ofzo, of meedenken. Ze laten een leerling niet zomaar met hun website prutsen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
ralph9994 Geplaatst Oktober 7, 2009 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/14/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 7, 2009 ja ik moest het ook onder een ander domeinnaam doen. ik mocht natuurlijk niet met de huidge site prutsen. (zou ik eigenlijk wel willen maarja:P) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Wesley Geplaatst Oktober 7, 2009 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Oktober 7, 2009 Je zou mischien hele kleine aanpassingen kunnen maken. Dus niet het formaat veranderen maar hier en daar een andere kleur/plaatje. Dit kan je makkelijk aanpassen door een plaatje in de image map te gooien. En die dan te gaan aanpassen in de html file. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
ralph9994 Geplaatst Oktober 8, 2009 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/14/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 8, 2009 oja dat zou ik is kunnen proberen. zal de files wel even aanvragen en dan kijken wat het word. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie