Erwin. Geplaatst Oktober 5, 2009 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Oktober 5, 2009 Hopelijk kan iemand hier mij helpen. Wat is het probleem. Ik heb een excel sheet waarin een dropdown menu staat. Daarin staan winkels in. Als ik uit het dropdown menu een winkel aan klik krijg ik gegevens van de winkel die ik dan af wil drukken naar pdf. Nu staan er 80 winkels in en handmatig elke winkel printen is een optie maar kan dit niet automatisch? Mooiste zou zijn dat als het automatisch gaat naar pdf printen dat er ook automatisch een naam aan gekoppeld wordt zodat we niet alsnog zelf op moeten slaan. Als naam zou makkelijk zijn winkel naam + maand naam en jaar ofsow. Kan iemand me hier mee helpen ? Ik kan geen excel document posten of delen ervan. Het bevat informatie die alleen voor de desbetreffende winkels zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie