Spring naar bijdragen

wii spel downloaden en op externe harde schijf zetten.

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  5
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik heb mijn wii gesoft-mod (als ik het goed schrijf) en nu wilde ik de spellen downloaden en op de externe harde schijf zetten. Ik heb het spel ingepakt op mijn pc staan maar krijg hem niet uitgepakt met win-rar. Hij zegt elke keer dat ik niet voloende ruimte heb. Ik heb deamon tools ook geprobeerd maar pakt het bestand niet. Hij zegt dat hij leeg is. Omdat hij niet uitgepakt is denk ik. Heb al ik weet niet hoeveel geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar. Heeft iemand misschien tips voor mij. Met niet zoveel moeilijke woorden? Probeer alles ten begrijpen maar lukt nog niet altijd. Alvast thanx :peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 5
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  1279
  • Waardering:   11
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

1) heb je usb loader ook op wii gezet naast the homebrew channel?

2) Je moet zorgen dat je een iso bestand hebt dus eventueel eerst uitpakken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 11
  • 1.3k

Ik heb de usb loader inderdaad op de wii staan. Ik heb de wbfs manager geinstalleerd en wiu 1.1 op mijn laptop. Daarvan weet ik hoe het moet als mijn spel op de laptop staat. Maar heb een r55 bestand gedownload. En die krijg ik niet uitgepakt. Dat is eigenlijk het enige probleem. Of ik zit bij de verkeerde downloadsite voor wii spellen. Nds spellen uitpakken ed heb ik geen problemen mee maar dit lukt me niet. Sorry voor de onbenullige vragen maar heb gisteren 6 uur gezocht naar antwoorden en kan ze op google ed echt niet vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 5

• Bijdragen:  1279
  • Waardering:   11
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

google eens naar 7zip of alzip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 11
  • 1.3k

Heb allzip erop staan. Maar werkt niet bij het bestand wat ik gedownload heb. Moet ik het eerst uitpakken en dan mounten? Of werkt het anders?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 5

• Bijdragen:  658
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Dat bestand moet je uitpakken. Heb je wel genoeg ruimte op de schijf waar je hem wilt uitpakken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 658

Ik wilde hem uitpakken op de harde schijf van de laptop. En heb voldoende ruimte. Moet het uitgepakte spel in ieder geval bewerken met wiu1.1 en de wbfs manager2.5.  Dat is me wel uitgelegt hoe dat moet allen het spel daar zien te krijgen is een groot probleem :(

Het moet ook echt op een harde schijf want de gebrande cd s pakt mijn wii niet. Is helaas iets te nieuw. Kon niet helemaal omgebouwd worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 5

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...