Mik3 Geplaatst Oktober 2, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/02/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 2, 2009 Hallo allemaal, Ik ben nieuw op dit forum. Ik had een vraag over torrents die direct gespeeld kunnen worden zonder iets daarvoor maar te hoeven installeren. Nu wil ik dat zelf gaan doen met een spel maar hoe doe je zoiets? alvast bedankt Mike Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Marciej123 Geplaatst Oktober 5, 2009 Bijdragen: 5959 Waardering: 139 Prestatiepunten: 262 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/02/09 Status: Offline Actief: December 29, 2023 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Oktober 5, 2009 Ten eerste: Welkom op DukeN Ten tweede: na mij weten(weet bijna 100% zeker) kan je geen games spelen zonder eerste te instaleren, tenzij het een klein spel is van een paar mb, zonder installer, maar anders kan het volgens mij niet, gewoon downloaden --> Extracten met winrar --> Mounten met bijv. Deamon tools --> Instaleren --> spelen, zo doe ik het altijd en volgens mij niet echt een andere marnier.. Marciej123 :peace: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 139 6k
Releases Geplaatst Oktober 5, 2009 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Oktober 5, 2009 Wat Marciej zegt is inprincipe waar. Kleine spellen kunnen vaak gelijk gestart worden zonder installatie. Maar tegenwoordig moeten veel spellen allemaal dingen aanpassen in het register en bepaalde bestanden uitpakken die ingepakt staan in een iso of op de dvd zelf. Daarom kan je dit alleen bij een aantal spellen doen. [offtopic] Marciej, voor dit soort kleurgebruik kan je wellicht een waarschuwing krijgen denk ik zo. [/offtopic] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
Marciej123 Geplaatst Oktober 5, 2009 Bijdragen: 5959 Waardering: 139 Prestatiepunten: 262 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/02/09 Status: Offline Actief: December 29, 2023 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Oktober 5, 2009 Wat Marciej zegt is inprincipe waar. Kleine spellen kunnen vaak gelijk gestart worden zonder installatie. Maar tegenwoordig moeten veel spellen allemaal dingen aanpassen in het register en bepaalde bestanden uitpakken die ingepakt staan in een iso of op de dvd zelf. Daarom kan je dit alleen bij een aantal spellen doen. [offtopic] Marciej, voor dit soort kleurgebruik kan je wellicht een waarschuwing krijgen denk ik zo. [/offtopic] Ik verander het dan gelijk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 139 6k
Jeroen Geplaatst Oktober 5, 2009 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst Oktober 5, 2009 'skullptura rips' hoef je nooit te installeren/cracken. Het spel is 'compressed' naar een kleiner bestand zodat je niet zo lang hoeft te downloaden. Eenmaal na het downloaden volgt de decompressie en wordt het bestand vergroot (bijvoorbeeld: je download 2GB, na decompressie 5,6GB). Na de decompressie is het spel geïnstalleerd en al. Correct me if I'm wrong. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
Releases Geplaatst Oktober 6, 2009 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Oktober 6, 2009 Je bent helemaal correct Cancan, alle spellen die gecompressed zijn moeten eerst worden geïnstalleerd voordat ze gestart kunnen worden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
jochem100 Geplaatst Oktober 20, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/16/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 20, 2009 Ik heb het ook wel meegemaakt met oudere Tomb raider spellen. Deze moest je alleen maar uikpakken en dan spele maar.. Om terug te komen op de vraag van TS, volgens mij moet je daar niet aan beginnen. het is gebruikelijker om gewoon de image te delen. inmiddels weten veel mensen hoe ze deze moeten gebruiken. En anders kunnen ze hier op duken terrecht. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie