Gast Hazara Geplaatst Maart 22, 2006 Delen Geplaatst Maart 22, 2006 Hey, zoals misschien sommige van jullie weten, wil ik binnekort me eigen tracks gaan opnemen! rap muziek,, dus gewoon een beat(achtergrondmuziek) en dan met music maker je rap erbijvoegen maar ik heb daarvoor wel een goeie microfoon nodig, die k op mijn pc kan aansluiten, en de prijs moet natuurlijk niet al te duur zijn kennen mensen nieuwe of tweede handse microfoons die jullie mij aanraden om te gebruiken? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 22, 2006 Delen Geplaatst Maart 22, 2006 k heb nu een web cam; logitech fushion en als k met logitech fushion (microphone, die ingebouwde mic. als k op music maker 2005 alleen me stem opneem komt alles heel mooi over enzo, maar als k een beat invoeg, en op die beat wil opnemen komt mijn stem er heel slecht op,, het blijft stotteren heel onduidelijk, onverstaanbaar Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Kenny Geplaatst Maart 22, 2006 Delen Geplaatst Maart 22, 2006 misschien eens proberen met een ander programma in plaats van musicmaker want ik vind dit namelijk nogal een moeilijk proggie. miss ff googlen totdat je er een vind. veel succes met je muziek!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 22, 2006 Delen Geplaatst Maart 22, 2006 bedankt,, maar een andere programma als music maker,, ken k niet,, music maker is wel goed voor rap opname\'s en dergelijke weet mischien waar je music maker 2006 kunt downloaden k heb die nog niet op mininova of newnova gezien Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie