ineke49 Geplaatst September 30, 2009 Bijdragen: 39 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/25/09 Status: Offline Actief: Februari 25, 2013 Delen Geplaatst September 30, 2009 heeft er iemand de crack voor RCT3 dolle waterpret? ik vond al wel dit topic hier: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,14883.0 Ik heb geprobeerd om via de links te downloaden maar ik snap het niet helemaal... als ik dat downloade kreeg ik gewoon de hele game RCT3 maar die hoef ik niet... ik hoef alleen maar de crack te hebben toch? Tja.. sorry ben een leek in het downloaden van games...dus weet helemaal niks van cracks en zo Mijn zoon heeft op zijn PC RCT3 staan (originele versie), hij wilde graag de uitbreiding dolle waterpret dus die heb ik voor het gedownload. De download bestaat uit verschillende mapjes en losse bestanden. Ik heb het mapje met alle submapjes en losse bestanden samen gebrand op een DVD.. Dat is geloof ik niet helemaal de juiste manier maar ik had geen problemen met het installeren van dolle waterpret. Maar helaas... nu kan ik RCT3 niet meer opstarten... hij vraagt steeds om de cd. Als ik dan de originele CD van RCT3 er in doe, blijft hij dit toch steeds vragen. Ik heb ook geprobeerd om de gebrande DVD met dolle waterpret er in te stoppen maar ook dan geeft ie deze melding.. \Omdat mijn zoon natuurlijk baalt dat ie nu helemaal geen RCT3 meer kan spelen, heb ik geprobeerd om dolle waterpret te verwijderen maar dat lukt nu dus niet meer... Hij geeft steeds aan dat ik dan RCT3 + dolle waterpret moet verwijderen. Dus dan moet ik RCT3 verwijderen en ook de parken die hij al heeft gemaakt! En dat is zeker ook niet de bedoeling. Nu lees ik hier dat ik er een cracker overheen zou moeten gooien? Heb ik dus geprobeerd maar ik snap er niets van Mijn zoon baalt verschrikkelijk want hij kan al een tijd zijn favoriete game niet meer spelen (uh... nou ja.. eigenlijk kan ik beter schrijven dat dat de enige game is die hij speelt dus hij kan nu helemaal niet meer achter dus PC) ... dus ik hoop dat iemand me kan helpen :s Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 39
Wesley Geplaatst Oktober 1, 2009 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Oktober 1, 2009 Je moet op Soaked! zoeken op sites zoals: www.gamecopyworld.com www.megagames.com Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
rolts88 Geplaatst Oktober 7, 2009 Bijdragen: 23 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/22/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 26 Delen Geplaatst Oktober 7, 2009 Als je een goeie crack hebt dan moet je er dit mee doen je hebt de file na het instaleeren (die kan je het snelst vinden door te verkenen van je harde schijf) daar moet je die crack in gooien en als je dat hebt gedaan dan vraagt ie om vervanging doe dat dan en klaar ben je. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 23
Marciej123 Geplaatst Oktober 7, 2009 Bijdragen: 5959 Waardering: 139 Prestatiepunten: 262 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/02/09 Status: Offline Actief: December 29, 2023 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Oktober 7, 2009 Ja je hebt de NOCD crack nodig;) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 139 6k
los-cuentos Geplaatst Oktober 7, 2009 Bijdragen: 1279 Waardering: 11 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/28/09 Status: Offline Actief: Mei 18, 2020 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Oktober 7, 2009 gelieve wat duidelijker te zijn jongens, de crack moet je plaatsen in de installmap van RCT3 En normaal is dat: Start - Deze Computer - C schijf - Program files - Infragames - Rollercoaster tycoon3 Daar moet de crack worden ingeplaatst, hij zal vragen het bestand te overschrijven, kies ja. En met je probleem van die losse bestandjes, ofwel zoek je de Setup.exe en start je vanaf de pc of kan eventueel ook via de gebrande cd maar is zoekwerk ofwel maak je er een iso file van en brand je die op een cd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 1.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie