VXL Geplaatst September 30, 2009 Bijdragen: 772 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: November 27, 2015 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst September 30, 2009 Heej, ik ben ook nog met pc voor mezelf bezig, maar tussendoor moest ik even om een laptop voor een maat van mij zoeken. Zijn maximale budget is 750 euro, en hij wil er voornamelijk websites mee bouwen enzo, maar hij wil er ook goed op kunnen gamen. En natuurlijk wil hij er ee hele tijd mee vooruit kunnen. Wat is de beste laptop van ik denk zo ong. 700 euro, mag natuurlijk ook 750 euro. Hij wil beslist een laptop, omdat die veel makkelijker mee te nemen is enzo. Owja, ik was even iets vergeten te zeggen, hij wil hem het liefst bij de mediamarkt weghalen, en anders kan ik hem vast wel overhalen om ergens anders te halen, maar wel gewoon in nederland. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 772
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie