zwarthoed94 Geplaatst September 30, 2009 Bijdragen: 45 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/30/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 30 Delen Geplaatst September 30, 2009 soms download ik een psp game van het internet en dan pak ik mijn bestanden uit en dan komt er: USRDIR SYSDIR in plaats van een ISO/CSO bestand en dan kom ik er niet meer uit zou iemand mij daar uitleg over willen geven? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 45
tommyboy5 Geplaatst September 30, 2009 Bijdragen: 61 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/21/08 Status: Offline Actief: Juli 25, 2012 Delen Geplaatst September 30, 2009 De bestanden die je heb uitgepakt moet je dan weet inpakken wet winrar als "titel.iso of titel.cso" Als het nog niet lukt hoor ik het wel O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 61
zwarthoed94 Geplaatst September 30, 2009 Bijdragen: 45 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/30/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 30 Auteur Delen Geplaatst September 30, 2009 hoe bedoel je met : als "titel.iso of titel.cso" Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 45
Wesley Geplaatst September 30, 2009 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst September 30, 2009 titel maakt niet uit als de extensie maar .iso is. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
tommyboy5 Geplaatst September 30, 2009 Bijdragen: 61 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/21/08 Status: Offline Actief: Juli 25, 2012 Delen Geplaatst September 30, 2009 - Je selecteer de 2 mappen. - Dan klik je er met je rechtermuiskop op en kies je toevoegen aan archief. - Dan moet je een naam invullen, voer hier de titel van het spel in en typ daar achter .iso of .cso - Dan inpakken. - Dan krijg je als het goed is een bestand "detitelvanhetspel.iso of .cso' En dat bestand moet je dan weer op je psp zetten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 61
zwarthoed94 Geplaatst September 30, 2009 Bijdragen: 45 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/30/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 30 Auteur Delen Geplaatst September 30, 2009 - Je selecteer de 2 mappen. - Dan klik je er met je rechtermuiskop op en kies je toevoegen aan archief. - Dan moet je een naam invullen, voer hier de titel van het spel in en typ daar achter .iso of .cso - Dan inpakken. ---> bedoelde je niet uitpakken? - Dan krijg je als het goed is een bestand "detitelvanhetspel.iso of .cso' En dat bestand moet je dan weer op je psp zetten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 45
Wesley Geplaatst September 30, 2009 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst September 30, 2009 Ja als het uiteindelijk een iso of cso is. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
zwarthoed94 Geplaatst September 30, 2009 Bijdragen: 45 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/30/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 30 Auteur Delen Geplaatst September 30, 2009 ik had toevoegen aan archief gedaan en dan naamvanhetspel.iso en dan moest ik 10 minuten wachten en toen kwam er zo;n stapeltje met boeken en moet ik dan dat stapeltje met boeken uitpakken? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 45
tommyboy5 Geplaatst September 30, 2009 Bijdragen: 61 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/21/08 Status: Offline Actief: Juli 25, 2012 Delen Geplaatst September 30, 2009 Ik zal het nog een keer duidelijk uitleggen... Zoal je zij heb je na het downloaden en uitpakken de 2 mappen, USRDIR SYSDIR. Deze 2 mappen moet je selecteren en dan moet de rechtermuisknop er op klikken. Dan kies je toevoegen aan archief... (je heb hier wel winRAR voor nodig) Als je dit heb gedaan verschijnt er een scherm waar je de naam voor het archief kunt invullen. Geef hier als naam "game.iso". Je hoef hem niet perse game te noemen, je mag ook Needforspeed.iso noemen, als er maar .iso achter blijft staan. Je heb dus dit ingevuld: Druk dan op oke. Als het goed is krijg je nu in dezelfde map als waar de twee andere mappen staat een iso bestand (games.iso) Dit bestand moet je op je psp zetten, netzoals de andere gedownloade iso bestanden en als het goed is doet hij het dan. Succes O0 PS: sorry voor de late reactie, want ik was weg Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 61
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie