gloomy Geplaatst Oktober 29, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 29, 2009 om hier even op verder te gaan. ik probeer een spel te downloaden, allemaal is de seed/peer verhouding wel okey. ( 2 : 1.5 ofso) maar ik maak geen enkele verbinding. sterker nog. ik krijg alleen verbinding als ik het programma opstart en dan met de bovenste torrent. met maar 1 seed. heb geprobeerd een poort te openen. maar dat werkt niet. enige wat ik hiervoor heb aangepast is max upload snelheid, en max verbindingen voor uploaden per torrent ( van 4 naar 12), ( max up snelheid naar 80 kbps. men max is 92 dus dat zorgt ervoor dat als ik volop upload, ik nog een beetje kan internetten dernaast). iemand enig idee? ik gebruik microtorrent ( u torrent ook wel). ook zag ik dat the piratebay tracker niet echt goed meer werkt en die van demonoid ( maar dat wisten we allemaal al wel) alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie