Gast Jelmobelmo Geplaatst Maart 22, 2006 Delen Geplaatst Maart 22, 2006 Geachte Helpers, Ik heb een instalatie CD gekocht voor XP. Als ik hem dan wil upgraden komen er telkens allemaal virussen en kan ik hem niet upgraden!hoe kan ik ervoor zorgen dat de upgrade toch door kan gaan? MVG, Jelmobelmo Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Maart 22, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Maart 22, 2006 Beetje meer info is handig. Welke meldingen krijg je bijvoorbeeld op? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Jelmobelmo Geplaatst Maart 22, 2006 Delen Geplaatst Maart 22, 2006 Laat dat van die virussen maar zitten. Ik heb nu m\'n virusscanner uitgezet van het instaleren van XP dit gaat nu wel goed totdat hij klaar is met het voorbereiden van het instaleren als die klaar is met het voorbereiden dan springt die ineens over op blauw beeld en staat windows is instabiel u kunt op ALT+CTRL+DEL drukken om opnieuw optestarten of u kunt wachten tot het systeem weer goed is druk hiervoor op spatiebalk. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast eagles Geplaatst Maart 22, 2006 Delen Geplaatst Maart 22, 2006 die gekochte Instalatie CD is die orgineel of kopie? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Maart 22, 2006 Delen Geplaatst Maart 22, 2006 Als ik het allemaal goed zie lijkt het me niet dat deze cd legaal is. Het zou in ieder geval geen goede zaak zijn als dit met legale \'xp cd\'s zo gebeuren. Als hij illigaal is zou ik even terug gaan en een andere vragen, want deze is blijkbaar niet goed. als hij wel legaal is gewoon advies bij de winkel gaan vragen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Jelmobelmo Geplaatst Maart 22, 2006 Delen Geplaatst Maart 22, 2006 Hij is legaal!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast eagles Geplaatst Maart 22, 2006 Delen Geplaatst Maart 22, 2006 ah ok, probeer eens het volgende, plaats de cd in het station, en sluit de pc helemaal af, wacht 30 sec tot 1min. en zet dan de pc weer aan. met de een beetje geluk herkend hij de instalatie cd voordat je oude windows/ virusscanners het proces kunnen blokken... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Maart 22, 2006 Delen Geplaatst Maart 22, 2006 ik vind het wel een beetje vreemd eigenlijk :S, je mag toch hopen dat hij het gewoon doet zonder al die rare toeren uit te moeten halen. ik bedoel, je betaald genoeg ( te veel) voor die troep... :ermm: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 22, 2006 Delen Geplaatst Maart 22, 2006 misschien moet je hem openen tijdens het opstarten van je pc gewoon als je pc aan doet, en dan komt er zo\'n korte melding van, wil je cd opstarten, klik je op; ja, yes mischien lukt het zo wel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Maart 22, 2006 Delen Geplaatst Maart 22, 2006 ja maar als je dat doet gaat hij windows installeren en hij heeft een upgrade cd dus dat gaat niet werken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast n03Porgo Geplaatst Maart 30, 2006 Delen Geplaatst Maart 30, 2006 Welke upgrade heb je dan nodig als het Service Pack 2 is kan je die net zo goed downloaden van de microsoft site Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie