los-cuentos Geplaatst September 28, 2009 Bijdragen: 1279 Waardering: 11 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/28/09 Status: Offline Actief: Mei 18, 2020 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst September 28, 2009 [glow=green,2,300]Tutorial Voor beginners[/glow] Inleiding Beste mensen, Dit is mijn eerste Tutorial op DukeN dus garandeer ik geen 100% correctheid en ik kan ook fouten maken net als een ander mens. Dit is een tutorial voor vel beginners die een pc game willen downloaden. Daar er veel vraag was naar uitleg hierover schrijf ik deze tutorial. Net zoals alle andere tutorials: DukeN en ik zijn niet verantwoordelijk voor eventuele gevolgen! Het begin... Om te beginnen moet je weten welk game je precies zoekt om straks te gaan spelen, Daarna ga je best even naar http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest/ om te kijken of je game zal werken op jouw pc. Kies je game in de lijst en druk op de button "Can you run it?" Waarschijnlijk komt er een windows venster om uw toestemming te vragen, druk op verdergaan. Daarna zie je een pagina met de resultaten, dat zullen jullie wel snappen denk ik... Eenmaal je weet dat je pc de game aankan kan je nu hier zoeken naar een download link De links staan voornamelijk in dit topic. Indien het er niet tussenstaat kan je even googlen of het vragen op het forum in dit topic. Er zijn namelijk verschillende manier om games te downloaden, de voornaamste zijn torrent en NZB. Hebt u geen idee waarover dit gaat? geen probleem, voor torrents neemt u deze handleiding even door en voor nzb deze. Dit zou voldoende moeten zijn om eraan te beginnen. Ik raad iedereen aan om het topic van de game eens helemaal door te nemen zodat je enkele problemen kan verhinderen en zo nodig hulp vragen. Meer info betreffende het game in kwestie vind u in het topic van de game zelf Na het downloaden Het kan best zijn dat als je de map opent er rare bestanden staan zoals .rar of verschillende pakketjes met .001, .002. Dit kan je oplossen door een uitpakprogramma te downloaden. Aanraders zijn 7zip, winzip, alzip als u niet verstaat hoe men uitpakt hier is een handleiding voor winzip Installeren Installatie kan op 3 verschillende manier: Met een virtuele dvd lezer zoals: Deamon tools (klik voor handleiding)ISO branden op dvd zoals: IMGburn (klik voor handleiding)Gewoon uitpakken en setup starten Ik raad aan de Deamon Tools methode te gebruiken omdat die goed en eenvoudig is! Nadat de installatie is voltooid moet je meestal nog enkele dingen doen vooraleer je wilt gaan gamen zoals de crack in de juiste map plaatsen of een patch installeren. Dit word vermeld in het topic van de game zelf waar en hoe je het moet doen Ik hoop dat dit een goede tutorial is voor beginners en hoop binnenkort nog enkele tutorials te mogen schrijven :banaan: Bedankt en veel succes! O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 1.3k
Robin Geplaatst September 28, 2009 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst September 28, 2009 Leuk dat je mee wilt helpen, maar je schrijft in feite een samenvatting van handleiding die al bestaan... Het is misschien wel een goed idee om een algemene FAQ te maken, maar dit heeft (naar mijn idee) weinig zin. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
los-cuentos Geplaatst September 28, 2009 Bijdragen: 1279 Waardering: 11 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/28/09 Status: Offline Actief: Mei 18, 2020 Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst September 28, 2009 er zijn nochtans veel beginners die erom vragen en ik vind dat je vanuit dit topic alles in binnen handbereik hebt en dat je niet moet gaan zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 1.3k
Robin Geplaatst September 28, 2009 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst September 28, 2009 Maar na één week is dit topic al op pagina 3 belandt en ziet niemand hem meer.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
los-cuentos Geplaatst September 28, 2009 Bijdragen: 1279 Waardering: 11 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/28/09 Status: Offline Actief: Mei 18, 2020 Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst September 28, 2009 daarom heb ik de hoop dat dit naar het FAQ topic gaat Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 1.3k
Jeroen Geplaatst September 28, 2009 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst September 28, 2009 Leuk dat je voor DukeN.nl tutorials wil maken. Zoals Robin al aangaf, er staat al een goede tutorial in de FAQ. Daar staan ook nog screenshots in. Ik raadt je aan om eerst even te vragen of er een nieuwe tutorial nodig is, ook zou ik met snagit werken omdat dat toch iets duidelijker is. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
los-cuentos Geplaatst September 28, 2009 Bijdragen: 1279 Waardering: 11 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/28/09 Status: Offline Actief: Mei 18, 2020 Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst September 28, 2009 jammer... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 1.3k
Jeroen Geplaatst September 28, 2009 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst September 28, 2009 Ik snap de teleurstelling, heb zelf ook 2 tutorials gemaakt die er niet doorkwamen. De 3e staat nu wel in de FAQ, is zeker de moeite waard geweest Ik gooi een slotje op het topic, als je nog wat wil melden dan kun je even een PM sturen en haal ik het slotje er af. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
Oud-beheerder Duken Geplaatst September 29, 2009 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25043 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Woensdag om 14:04 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst September 29, 2009 Even kort over de tutorials. Ik vind het super dat men zo zijn best doet om een tutorial te maken voor de site. Maar de tutorials die nu worden geplaatst moeten aan bepaalde criteria voldoen, anders word het zo een amateuristisch gebeuren. Zie ook http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,27147.0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie