Gast Mathijss Geplaatst Maart 26, 2006 Delen Geplaatst Maart 26, 2006 Wie weet er nog een game voor een joystick?? Alvast bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 26, 2006 Delen Geplaatst Maart 26, 2006 MS Combat Flight Simulator ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Mathijss Geplaatst Maart 26, 2006 Delen Geplaatst Maart 26, 2006 Ja is ook wat ik kijk later er ff voor zit nu op laptop. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 26, 2006 Delen Geplaatst Maart 26, 2006 Of het ouwe Tetris...makkelijk te vinden op download site\'s. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Mathijss Geplaatst Maart 26, 2006 Delen Geplaatst Maart 26, 2006 lol ben ik niet zo fan van !! hou niet van die zenuwspellen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 26, 2006 Delen Geplaatst Maart 26, 2006 GTA met gamepad...>? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Maart 26, 2006 Delen Geplaatst Maart 26, 2006 weet iemand waar ik met mirc the elders scrolls: oblivion kan downen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Maart 26, 2006 Delen Geplaatst Maart 26, 2006 Mathijss schreef: Wie weet er nog een game voor een joystick?? Alvast bedankt! ik gebruik me ps2 controller om games te spelen op de pc Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Mathijss Geplaatst Maart 27, 2006 Delen Geplaatst Maart 27, 2006 Ja? Hoe doe je dat als ik vragen mag Ik heb een XBOX controller ! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Maart 27, 2006 Delen Geplaatst Maart 27, 2006 ik heb ooit eens een universeel stuur gekocht die kan op de pc en op alle game consoles. en daar zitten converters bij dus bv van ps2 naar usb de pc ziet dan je ps2 controller als een soort joystick Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Mathijss Geplaatst Maart 27, 2006 Delen Geplaatst Maart 27, 2006 ImpY schreef: ik heb ooit eens een universeel stuur gekocht die kan op de pc en op alle game consoles. en daar zitten converters bij dus bv van ps2 naar usb de pc ziet dan je ps2 controller als een soort joystick Ok Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Maart 27, 2006 Delen Geplaatst Maart 27, 2006 das wel mooi, ik heb ook een stuurtje en joystick, maar die kunnen blijkbaar niet in mijn computer, geen aansluiting ervoor... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Maart 27, 2006 Delen Geplaatst Maart 27, 2006 ik heb een soort ps2 controller alleen met wat (te) veel knoppen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 27, 2006 Delen Geplaatst Maart 27, 2006 @ Tom, Zitten daar niet gewoon USB aansluitingen in ?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Mathijss Geplaatst Maart 27, 2006 Delen Geplaatst Maart 27, 2006 darkne0n schreef: ik heb een soort ps2 controller alleen met wat (te) veel knoppen hahaha lijkt me wel lagge Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie