Gast ik Geplaatst Maart 22, 2006 Delen Geplaatst Maart 22, 2006 Hoi, Wie weet er nog wat games die ik zeker moet hebben??? Gr Mathijs Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Maart 22, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Maart 22, 2006 GTA 3 / VC / S.A Halflife 2 Battlefield 2 en natuurlijk Track Mania Nations! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast tom6309 Geplaatst Maart 22, 2006 Delen Geplaatst Maart 22, 2006 en natuurlijk the Godfather en ook nog een spel wat bijna niemand kent: Oblivion Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Maart 22, 2006 Delen Geplaatst Maart 22, 2006 hier is een link voor de torrent van Oblivion, een RPG die bij mijn compu als ik alles uitschakel werkt (compu van bijna 1 jaar oud): http://ts.searching.com/torrent/616592/The_Elder_Scrolls_IV_Oblivion_RELOADED Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 22, 2006 Delen Geplaatst Maart 22, 2006 ah, kun je me ook vertellen wat je moet doen bij deze game hij is inderdaad nogal onbekend. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ik Geplaatst Maart 22, 2006 Delen Geplaatst Maart 22, 2006 Hier screenshots: http://images.google.nl/images?svnum=10&hl=nl&lr=&q=game+oblivion Ziet er aardig uit :laugh: The Godfather heb ik al alleen crack is k*t want kan daardoor niet uit auto\'s :sick: Ik word soms helemaal gek door spellen, weet ik niet meer welke ik moet spelen :silly: Maar meestal hou ik het gewoon bij Counter Strike Source Owja nog wat games die wel vet zijn die ik heb gespeeld: Gun Need for Speed Most Wanted Boiling Point Road To Hell Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 22, 2006 Delen Geplaatst Maart 22, 2006 ahha, een soort Age of Empires dus maar dan grafisch veel mooier neem ik aan. Vergelijken met screens. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast smartass Geplaatst Maart 22, 2006 Delen Geplaatst Maart 22, 2006 farcry en call of duty 2 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast c4ssh3rn Geplaatst Maart 22, 2006 Delen Geplaatst Maart 22, 2006 Mafia het beste spel ooit Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 22, 2006 Delen Geplaatst Maart 22, 2006 tsja ben tegenwoordig verslaafd aan day of defeat : source Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Maart 22, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Maart 22, 2006 c4ssh3rn schreef: Mafia het beste spel ooit Jou avatar ruleert! Als hij beweegt dan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast c4ssh3rn Geplaatst Maart 22, 2006 Delen Geplaatst Maart 22, 2006 ja waarom bewegen ze niet? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ik Geplaatst Maart 23, 2006 Delen Geplaatst Maart 23, 2006 c4ssh3rn schreef: Mafia het beste spel ooit Ben ik niet met je eens :pinch: Misschien word The Godfather wel beter. maar voor iedereen Gun moet je echt is een keer gespeelt! :woohoo: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 23, 2006 Delen Geplaatst Maart 23, 2006 Ik vind Black ook wel een strakke game, net gedownd ! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ik Geplaatst Maart 23, 2006 Delen Geplaatst Maart 23, 2006 Ja ?? waar down jij ze mee nieuwsgroepen??? of torrent? Maar Gun moet je is een keer ff spele Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 24, 2006 Delen Geplaatst Maart 24, 2006 Torrents, ja ik heb er veel van gehoord: Gun. ben het aan het downloaden! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Maart 24, 2006 Delen Geplaatst Maart 24, 2006 Mafia is The Godfather, alleen is The Godfather wat uitgebreider. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Maart 24, 2006 Delen Geplaatst Maart 24, 2006 ik heb 24 the game op de ps2 en die is ook vet! zitten zoveel mogelijkheden in en is niet alleen een shooter moet ok nog goed nadenken je kan iemand neerknallen of arresteren.... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Maart 24, 2006 Delen Geplaatst Maart 24, 2006 hmz ik was niet zo gecharmeerd van 24 de Serie, maar is t spel goed dan? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Maart 24, 2006 Delen Geplaatst Maart 24, 2006 ja ik ben zeer tevreden over het spel, je speelt regelmatig met ander personag ( chase, jack enz) het spel kan alle kanten op dat lig eraan hoe jij het spel speelt en dat maakt het zo leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 24, 2006 Delen Geplaatst Maart 24, 2006 the godfather is duurste spel tot nu toe van EA Games Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Mathijss Geplaatst Maart 25, 2006 Delen Geplaatst Maart 25, 2006 Ja ? Hoe duur is ie? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Mathijss Geplaatst Maart 25, 2006 Delen Geplaatst Maart 25, 2006 EJay schreef: Torrents, ja ik heb er veel van gehoord: Gun. ben het aan het downloaden! Mooi zo Het is echt een top game vind ik hoor. Ik zou graag jouw mening er over willen weten? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 25, 2006 Delen Geplaatst Maart 25, 2006 Ik heb \'m! Hoewel ik nog maar net bezig ben vind ik het een prima game. De bestruring is redelijk soepel en het landschap is zo op de kleinste details nagemaakt. Dat het net echt lijkt. Het pistolen gebruik en de geweren zelf zijn erg mooi en stevig te gebruiken! Deze game is echt aan te raden, meer kan ik er nog niet zo over zeggen. ben er nog meer net in begonnen! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Mathijss Geplaatst Maart 25, 2006 Delen Geplaatst Maart 25, 2006 EJay schreef: Ik heb \'m! Hoewel ik nog maar net bezig ben vind ik het een prima game. De bestruring is redelijk soepel en het landschap is zo op de kleinste details nagemaakt. Dat het net echt lijkt. Het pistolen gebruik en de geweren zelf zijn erg mooi en stevig te gebruiken! Deze game is echt aan te raden, meer kan ik er nog niet zo over zeggen. ben er nog meer net in begonnen! Ok maar ik heb in het begin gelijk ff me muis ingesteld want anders draai je te snel rond Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie