Spring naar bijdragen

Probleem met pc

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  33
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hee,

Ik heb sinds een maand een nieuwe computer. Alles deed het goed. Nu heb ik dinsdag een nieuwe monitor gekregen. Deze doet het ook gewoon. Maar toen ik gister mijn pc afsloot ging hij oppeens heel hard blazen en toen ging hij na 30 sec ofzo uit. Als ik hem nu aan doe hoor ik hem wel maar gaan de lichtjes op de kast en de lichtjes van het touch paneel niet branden. Ook maakt de computer geen contact met de monitor, het toetsenbord en de muis. Ik heb de stroom er een paar keer afgehaald en weer geprobeerd maar het hielp niets. Ook heb ik de monitor eruit gehaald en weer aangesloten maar dat hielp ook niets. Ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen.

Post Merge: september 27, 2009, 15:05:43 pm

Hm ik heb nu de stekker een kwartiertje uit gehad en er weer ingedaan en nu doet hij het weer. Maar heeft iemand een idee hoe dit kan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 33
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik kan wel verklaren waarom het nu weer werkt: als je de stroom een tijdje van een apparaat haalt, resetten bepaalde onderdelen zich naar de werkende/fabrieks-instellingen. Dat betekent dat meestal alles weer werkt als je de pc na 5 tot 10 minuten weer aanzet. Bij nieuwe spullen is het altijd aan te raden de stroom eraf te halen voordat je iets inplugt, om dit soort dingen te voorkomen. Meestal werkt alles gewoon en is er geen verschil met eerst, maar soms botsen dingen nu eenmaal hardwarematig en dan zul je dit soort methodes toe moeten passen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...