LTM Geplaatst September 27, 2009 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/17/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 27, 2009 Hallo ik heb pas me wii laten ombouwen en daar heb ik dus voor Top spin 3 voor gedownload. Ik heb de iso van het spel met iso image burner op een dvd-r van philips gedownload. En het spel geopend via wii backup launcher. En dan komt er NeoGamma R6 IOS249(Rev 14) en dan moest ik om op te starten bij config options Altern. .dol: op NO zetten. En toen laadde het spel pas. Toen het spel eenmaal geladen was kwamen alle introfilmpjes te staan maar even later in het spel gaf het spel aan: The game Disc could not be read refer to the Wii operations Manual for details. Wie weet wat ik nu moet doen of wat ik verkeerd heb gedaan? Alvast bedankt Lenny Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie