Gast ImpY Geplaatst Maart 28, 2006 Delen Geplaatst Maart 28, 2006 hey bedankt voor alle reacties en DutchD ja wil wel een account voor cs zal t spel dan eerst eens ergens moeten downloaden die link op de pagina zal ik nog wel veranderen alleen 1 nadeel van de site het is alleen html draait geen database achter dus word met de hand updaten mjah nu ist tog nog rustig en dan is dat wel te doen Nog iemand ideeen voor de site ? en Duken ik kan bv een startpagina maken op clan.duken.nl waaruit je door kan naar BF2 en CS dat zou een optie zijn idd ik zal wel eens kijken heb tog een hele week vrij zal wel eens gaan knutselen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Maart 28, 2006 Delen Geplaatst Maart 28, 2006 ImpY schreef: ok mensen de site tot nu toe: http://www.imperiom.nl/bf2/index.html ideen zijn altijd welkom kan nie alles in me eentje gruwelijk hoe kan ik me dingen van email gaan invullen enzo imp? eer staat nu bla bla :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast c4ssh3rn Geplaatst Maart 28, 2006 Delen Geplaatst Maart 28, 2006 een filmpje is ook vet http://www.smoeltjesclan.be/ heb ik met wat klasgenoten gemaakt, maar we hadden geen zin meer in BF2 dus zijn we gestopt we zijn nu bezig met cod2 en nee ik ben geen belg Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Maart 28, 2006 Delen Geplaatst Maart 28, 2006 kheb van EA een BF2 fan site kit gedownload staan ok filmpjes in maar in MOV bestanden iemand enig id hoe ik die op een site kan krijgen of moet ik die eerst omzetten ? @ darkneon pm of mail je gegevsn even door dan werk ik die bij en serieuze mensen die member willen worden bij de BF clan van duken pm of mail je gegevens door dan zorg ik dat ze op de site komen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast c4ssh3rn Geplaatst Maart 28, 2006 Delen Geplaatst Maart 28, 2006 je moet geen filmpjes van ea er op zette je moet ze zelf maken die zijn veel vette Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Maart 28, 2006 Delen Geplaatst Maart 28, 2006 heb ze net zitten kijken maar zijn best vet zijn promo filmpjes dus heb iets gevonden hoe ik ze online kan krijgen met een beetje geluk ken je ze over een half uurtje bekijken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Mathijss Geplaatst Maart 29, 2006 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 Gaat het lukken met Counterstrike Source ?? Heb er al helemaal zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Maart 29, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25029 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Dinsdag om 10:05 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Maart 29, 2006 Impy de FTP gegegevens zijn gemailed en gePMed :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast dutchd Geplaatst Maart 29, 2006 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 joow impy als ik thuis ben geef ik de gegevens wel ff heb ik hier niet op school .. en site word vet en het idee met een startpagina is ook wel vet.. en een vraagje nog kan er geen gegevens bij voor dem embers welke map ze mooist vinden enz en wapens enz enz laterz Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Maart 29, 2006 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 ja uiteraard kan dat erbij heb nu ook alleen maar een voorbeeld gemaakt en ik kan alles nog wijzigen hoor @ duken ok tnx maar wacht nog ff wil em pas op duken online gooien als alles af en rond is dat is wat makkelijker dan nu lopen kloten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Maart 29, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25029 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Dinsdag om 10:05 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Maart 29, 2006 Is primas man, maar de gegevens heb je Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Oud-beheerder Duken Geplaatst Maart 29, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25029 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Dinsdag om 10:05 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Maart 29, 2006 Opzetten CS-S Server -> http://cs-source.nl/index.php?name=FAQ&cat=2/ Easy Source Dedicated server installer -> http://www.onlydutch.nl/Downloads/SRCDS.exe Zombie Horde mod voor CS-S is een server mod die gemaakt is voor alleen CS:Source. Deze plugin stelt je in staat om te vechten tegen een horde van zombies die als een gek op je af komen rennen met een mes. Deze mod is puur server gericht dus je hoeft zelf niets installeren (behalve wat sounds en een paar zombie models voor in het spel, maar dit gaat automatisch ) Zombies zullen automatisch de T kant kiezen en kunnen alleen via een headshot worden neergeschoten (Als de server default de instellingen gebruikt van deze mod ) Er kunnen zelfs \'echte\' spelers meedoen als zombie, maar je kan alleen je mes gebruiken. Wat wel leuk is, is dat als je als zombie speelt je de zombies via het radio menu met je mee kan nemen en zo als een horde zombies de ct\'s kan aanvallen. Zie hieronder enkele plaatjes van deze mod : Als je als CT inlogged dan kan je kiezen met welke model jij het liefst wilt spelen. Deze mod is erg leuk om te spelen en is keer wat anders dan alleen CS:Source geknal Smile Je kan deze mod downloaden via de volgende link :http://www.edit-strike.nl/Files/zombiemod.zip De website van de maker van deze mod kan je bereiken via de volgende link : http://www.zombiehorde.com/ Lees eerst even de [NL]_installatie_zombiemod_lees_eerst.txt goed door. Deze installatie handleiding heb ik in het nederlands overgezet zodat het hopenlijk wat duidelijker is. Veel plezier, Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast dutchd Geplaatst Maart 29, 2006 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 lijkt me wel gaaf ..aleen jammer dat ik cs sourse niet heb impy stuur de inlog gegevens nou naar je toe laterz dennis Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Maart 29, 2006 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 moet t nu een cs server worden of een cs sorce ? dank voor de gegevens dutchd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Maart 29, 2006 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 ben nu via steam een server aant opzetten voor CS source gaat ff duren is 500 mb en gaat maar met 50 kb/s zoiets kut server van hun maar ga em eerst testen op me eigen pc werkt het dan gooi ik het over naar me server. zal me vanmiddag nog ff verder bezig houden met de websites. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Maart 29, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25029 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Dinsdag om 10:05 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Maart 29, 2006 Super impy! Echt mooi, maar misschien kunnen we beters even een nieuwe topic aanmaken met een samenvatting hoe en wat. Ook in het topic algemeen Of willen jullie deze nog even behouden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast ImpY Geplaatst Maart 29, 2006 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 vol trots kan ik al wel de sites geven: http://clan.duken.nl de rest wijst vanzelf ja met de steam account van dutch d ben ik nu cs aant installeren de server is er al maar nog wat kleine problemen als dit alles verholpen is en de server draait dan ga ik em op me eigen server zetten. dit kan wel 1 tot enkele dagen duren! @ duken jah als strax alles helemaal rond is een melding maken in de nieuws en algemeen ofsow sticky maken en liefsts gesloten men kan verder discusieren in dit topic Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast c4ssh3rn Geplaatst Maart 29, 2006 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 vet die zombies zijn uit half life 2 gehaald jmmr dak css pas geleden eraf heb gegooit Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Maart 29, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25029 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Dinsdag om 10:05 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Maart 29, 2006 Omg! Je bent lekker bezig impy! Ziet er echt stoer uit! Ook een tof logo! Ik hou deze topic tot we in een verder stadium zijn dan :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast c4ssh3rn Geplaatst Maart 29, 2006 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 filmpje doet nie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Martijnn Geplaatst Maart 29, 2006 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 Gister de GOTY edition van HL2 gekocht, dus daar zit ook CS: Source bij, zal binnkort eens kijken of ik jullie but kan gaan kicken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast dutchd Geplaatst Maart 29, 2006 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 heej impy kan die cs site die is van counter strike 1.6 niet van sourse :$ en is het niet mooier als we ze allemaal in de zelfde lay doen ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Mathijss Geplaatst Maart 29, 2006 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 Ik ben toch admin van de CSS server? Hoe wil je mij dat maken?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Maart 29, 2006 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 druk druk in dit topic, @ impy: ik heb me gegevens voor dat moderator gedoe naar je ge-pm;ed Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast dutchd Geplaatst Maart 29, 2006 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 Joow mathijs.. ik weet niet of de server van css online is als hij dat wel is moet dat via rcon k weet niet of je dat snapt anders meot je ff ergens var listje opzoeken dan lukt het wel en aan impy de rcon vragen dan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie