movado Geplaatst September 26, 2009 Bijdragen: 314 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: September 13, 2015 Leeftijd: 51 Delen Geplaatst September 26, 2009 Hoi, Sinds vanavond valt me op dat bij een paar torrents als tracker status "connection closed by peer" staat. Updaten heeft geen effect. Bij de meeste torrent gaat het over de piratebay tracker, maar er is ook nog een andere tracker die dezelfde melding geeft. Weer wat andere trackes geven als status "invalid URL". Het downloaden gaat wel door (niet zo snel als ik graag zou willen), maar ligt dit aan mijn instellingen of zo? Ik heb op google gezocht, maar daar vind ik alleen maar vage verhalen... Misschien dat een van jullie weet waar dit aan ligt... Post Merge: september 28, 2009, 11:21:46 am Helemaal niemand die het weet, ik heb het idee dat ik sneller zou moeten kunnen downloaden (Zelfs zonder demonoid), maar de aflevering van desperate Housewives van gisteravond gaat maar met 12kb/sec en volgens mij moet dat toch sneller kunnen met meer dan 6000 seeds... (Ok, maar 7 online, maar toch...) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 314
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie