wmaster Geplaatst September 26, 2009 Bijdragen: 89 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/06/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 26, 2009 hallo allemaal ik heb een probleem ik heb 3 maanden geleden een nieuwe pc gekocht egt het nieuwste van het nieuwste, toen ik op internet wilden via de router hielt de router ineens op en werd erg warm. daarom heb ik nu een nieuwe router gekocht(sitecom DC-230) en raad eens gewoon het zelfde probleem. zodra mijn kabel uit de router gaat dan blijft de router het doen. op mijn vorige pc nooit geen problemen gehad weet iemand wat ik kan doen zodat ik toch online kan blijven en niet elke keer de kabel er uit moet halen alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 89
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie