Jamie.T Geplaatst September 25, 2009 Bijdragen: 357 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/24/08 Status: Offline Actief: Januari 4, 2015 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst September 25, 2009 Hallo mensen. Ik speelde laatst Top Spin 3 op een Xbox 360, en vond het een erg goed spel. Weten jullie een goed tennis spel voor de computer? Ik vind Virtua tennis niet zo heel goed, ook door die minigames enzo. graag jullie advies. mvg jamie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 357
Tinyman Geplaatst September 26, 2009 Bijdragen: 16 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/21/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 27 Delen Geplaatst September 26, 2009 Virtua Tennis 2009. Die moet erg leuk zijn. ('t is maar als je er van houd hoor) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 16
lser Geplaatst Oktober 6, 2009 Bijdragen: 30 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/06/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Oktober 6, 2009 meeste mensen zeggen toch wel dat virtua tennis 2009 heel goed en leuk is. ik heb hem zelf ook niet, wel de oude versie, maar ik vind die toch wel leuk hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 30
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie