Spring naar bijdragen

Bots

ibi

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  20
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Beste lezer ,

Ik heb een probleempje met bots , daarvoor moet je altijd betalen. Ik vroeg me af als je ze gratis kon krijgen? de systemen werken altijd met auth. keys. (pak nu rsbots.net) Terwijl je eigenlijk alle scripts download , kan je ze maar gebruiken als je in het programma zelf , je auth key intypt en die moet dan correct zijn voor je hem kan gebruiken. De codes zien er als volgt uit : XX(nummer van bot en een eventuele derde X) dan een kleine x en dan een combinatie van nummers , soms 7 erachter , soms 12.

Zo heb je bijvoorbeeld de hunter bot , die begint dan met 24 , dan x en dan wat cijfers.

24x12345678   

Zo kan een auth key eruit zien. Ik vraag me af of het mogelijk is auth keys te kraken , of in het prgramma in te breken (die je hebt gedownload) en de scripts af te nemen en te gebruiken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 20
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  3237
  • Waardering:   20
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Je hebt het over Bots, misschien is het voor ons wat makkelijker als je duidelijk aangeeft over wat voor Bot het gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 3.2k

• Bijdragen:  2568
  • Waardering:   1
  • Leeftijd:  33

rsbots, zie ts.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.6k

• Bijdragen:  20
  • Waardering:   0

Je hebt het over Bots, misschien is het voor ons wat makkelijker als je duidelijk aangeeft over wat voor Bot het gaat.

www.rsbots.net

Meerbepaald de nexus client (die client wordt gebruikt.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 20

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...