Spring naar bijdragen

Update fout?


Robertoow

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  144
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11/19/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo allemaal,

Ik zit met een ernstig probleem en ik weet niet hoe ik het zelf moet oplossen dus mijn dank zal groot zijn

Ik heb sinds 2 weken een nieuwe laptop.

Vista alles erop en eraan maar nu het probleem hij wil updaten via Windows update...

Omdat dat nog nooit gebeurd was waren het wel 40 updates wat best lang duurde... Na een lange tijd updaten en updates configureren stond er helemaal op het einde De updates zijn niet goed volbracht...

Toen startte ik mijn laptop weer op en toen was ineens alles groter, pictogrammen, muis, bureaublad paste er niet meer normaal op (dat is de 1e vraag hoe kan je dat weer veranderen)?

daarna open ik internet explorer die het nog wel doet alleen ik kan er niks mee, hij is geupdate naar internet explorer 8 en je hebt geen favorieten niks meer, klik ik op iets om te downloaden doet hij helemaal niks! (configuratiescherm - internetopties start ook niet op)

dus ik denk dan maar systeemherstel lukt ook niet, systeemherstel kon niet worden volbracht?

wat is hier aan de hand?

ik heb mijn laptop in een winkel gekocht maar dan zou het een maand duren, en ik krijg geen nieuwe laptop mee want het is mijn verantwoording omdat ik er al gebruik van heb gemaakt.

Ik kan echt geen maand zonder deze laptop iemand die weet wat ik kan doen?

of hoe moet ik hem helemaal opnieuw opstarten gewoon vanaf het begin als dat lukt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 144
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...