Ralph070 Geplaatst September 23, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/23/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 23, 2009 Goedeavond, Ik vroeg mij af of er nog mensen zijn die en uitnodiging willen spenderen aan mij van DutchRevenge, ben een aantal jaren uit de scene geweest, maar nu weer back on track met een dikke verbinding ;p. Vroeg was ik moderator op Dutchtorrent, uploader op Beuqen.nl, en ook lid bij Insomnia en Amazing-unreal. Welke van deze torrent site's bestaan er nog? Volgens mij waren dit +- 3 jaar geleden de beste trackers van Nederland!!! Ze zullen vast allemaal wel een aantal keer offline zijn geweest en een aantal naamsverranderingen hebben gehad ivm dreigementen, maar zijn ze er nog?! : Ik hoor graag van jullie, Alvast bedankt!!! Groetjes, Ralph Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
yoz Geplaatst September 25, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/25/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 25, 2009 Iemand voor mij een uitnodiging voor Dutch Revenge???!! Je maakt mij er heeeeeeeeeeeeeeel blij mee!! O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
kaasbroodje Geplaatst Oktober 6, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Oktober 6, 2009 DIT IS EEN KLOTE SITE IK WOU OOK INVATION CODES HEBBEN MAAR NIEMAND REAGEERT HIER EN DAN ZEG JE ER WAT VAN EN DAN WORDT JE GELIJK OP SLOT GEZET. WAARDELOZE KUT KLOTE SITE. get a life gast. misschien hebben we hier geen leden die lid zijn van die site,s waar je een invite voor vraagt of willen ze gewoon geen invite geven omdat ze je niet kennen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Robin Geplaatst Oktober 6, 2009 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Oktober 6, 2009 Gebanned.. Die zien we nooit meer, te-rug! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie