ineke49 Geplaatst September 22, 2009 Bijdragen: 39 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/25/09 Status: Offline Actief: Februari 25, 2013 Delen Geplaatst September 22, 2009 Mijn zoon had al Roller Coaster Tycoon 3 op zijn PC staan (originele game). Omdat hij heel graag de uitbreiding Dolle Waterpret wilde, heb ik deze voor hem gedownload en geinstalleerd. De installatie gaf geen probleem maar nu krijg ik RCT niet meer opgestart, hij blijft vragen om de CD van RCT3. Als ik die er in doe (dus de originele CD van het originele spel) blijft hij toch deze melding geven. Ik heb het nog geprobeer met de CD met het gedownloade spel maar ook hierbij geeft ie deze melding... Omdat hij nu RCT3 helemaal niet meer kan spelen, wilde ik Dolle waterpret maar weer van de PC verwijderen maar dat kan alleen maar door RCT3 helemaal te verwijderen. En dan is ie dus ook alle dingen/parken die hij heeft gemaakt kwijt... Dat is ook weer niet te bedoeling. Heeft er iemand een oplossing voor dit probleem?? Trouwens ik heb het gedownloade Dolle waterpret met hele mapje (en submappen en losse bestanden) op een DVD gebrand... dus niet op de manier zoals het eigenlijk zou moeten maar ik wist niet hoe dat moet. Ben nog een leek in het downloaden en branden van games :redface: Bij het installeren heb ik gewoon dubbel geklikt op het installatie-icoontje en dat gaf geen probleem.. dus daar zou het toch niet aan kunnen liggen, lijkt me... Post Merge: september 22, 2009, 16:06:46 pm oeps geloof dat ik niet goed hier op het forum gekeken heb... geloof dat het antwoord hier boven staat... sorry :redface: Ik had gezocht op RCT en dat dus niet gevonden.... Ik zal eerst eens even daar kijken... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 39
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie