Gast joma1959 Geplaatst September 21, 2009 Delen Geplaatst September 21, 2009 Ls, Ik heb een DVD bestand (VIDEO_TS & AUDIO_TS 2GB) en enkele .avi bestanden (samen 1.5GB). Deze wil ik graag op één DVD branden om te bekijken met mijn standalone DVD speler(deze ondersteund ook de bovengenoemde .avi's). Ik wil graag de orginele formaten behouden. Het liefst wil ik een programa waarbij ik: -het complete DVD bestand kan importeren(zodat alle kwaliteiten behouden blijven) -een hoofdmenu kan maken dat verwijst naar het complete DVD bestand en avi's -een submenu met hoofdstukken voor de verschillende avi's TEMPGEnc DVD Author kan als 1 van de weinige programma's een compleet DVD bestand importeren maar het kan slechts 1 bestands formaat exporteren (zodat of het DVD bestand wordt gecomprimeerd, of de bestanden niet meer op één DVD passen). - DVDstyler kan wel verschillende formaten op één DVD branden maar kan geen DVD importeren ( wel losse .vob fliles) -Gebrand als data DVD herkent mijn DVD speler alleen de DVD bestanden, niet de Avi's. Toen ik vorige week bovenbedoeld DVD wilde branden dacht ik dat ik de oplossing snel zou vinden. Nu dat niet gelukt is en ik denk dat het toch mogelijk moet zijn is roep ik jullie hulp in! Dus: op één DVD-tje, orginele formaten behouden en afspeelbaar op standalone DVD speler (graag met menu's evt met hoofdstukindeling voor avi's) Bij voorbaat dank voor jullie reacties Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie