Gast lotte12 Geplaatst Maart 21, 2006 Delen Geplaatst Maart 21, 2006 Ik wil een film kopieren van mijn computer naar een dvd, dit werk niet. Ik heb deze film gewoon gedownload via een betaal site. Er zit hier of daar een beveiliging op waardoor het kopieer programma het bestand niet kan openen. Heb geprobeerd met dvdshrink, nero en dvd2one. GertJan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 21, 2006 Delen Geplaatst Maart 21, 2006 Wat voor een melding krijg je ales het niet werkt? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Maart 21, 2006 Delen Geplaatst Maart 21, 2006 heb je het al eens geprobeerd met any dvd, dat is een programma die op de achtergrond meedraait om de beveiliging eraf te halen. gratis een trial te downloaden op www.slysoft.com Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast lotte12 Geplaatst Maart 22, 2006 Delen Geplaatst Maart 22, 2006 Ik krijg de melding \"kan geen geldige films vinden\" Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast eagles Geplaatst Maart 22, 2006 Delen Geplaatst Maart 22, 2006 heb je de avi omgezet? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast lotte12 Geplaatst Maart 22, 2006 Delen Geplaatst Maart 22, 2006 Waar kan ik dit vinden, ben een redelijke leek op dit gebied, vandaar Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Maart 22, 2006 Delen Geplaatst Maart 22, 2006 wat voor bestanden zijn het eigenlijk en is het 1 bestand ? of meerdere ? is er misschien een map die \"video_ts\" heet? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast eagles Geplaatst Maart 22, 2006 Delen Geplaatst Maart 22, 2006 Dit kun je onder andere dan met: WinAvi Video Converter avitodvd ff googlen of met torrent downen geloof dat hier een handleidng staat om alles om te zetten!!! klikkliklikliklok succes EDIT: avi--> dvd proggie plus handleiding TMPGenc TMPGencklik Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast lotte12 Geplaatst Maart 27, 2006 Delen Geplaatst Maart 27, 2006 Het voornamelijk wmv bestanden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast eagles Geplaatst Maart 28, 2006 Delen Geplaatst Maart 28, 2006 zelf niet zoveel ervaring met WMV-files misschien heb je hier iest aan??? KLIKKLIK Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie