Spring naar bijdragen

interet explorer

njahaaa

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  173
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ik had firefox geinstalleerd maar wilde daarna toch gewoon weer explorer gebruiken en dus firefox eraf gegooid maar nu krijg ik dit als ik internet op ga (Internet Explorer wordt momenteel zonder invoegtoepassingen uitgevoerd) hoe krijg ik dit weer normaal??????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 173
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  1802
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

Hier staat waarschijnlijk je oplossing :

Waarom krijg ik het bericht dat er geen invoegtoepassingen actief zijn wanneer ik Internet Explorer start?

Dit bericht wordt weergegeven als Internet Explorer wordt geopend terwijl de invoegtoepassingen zijn uitgeschakeld. Als u Internet Explorer normaal wilt openen (met de invoegtoepassingen ingeschakeld), klikt u in het menu Start op Internet Explorer en niet op Internet Explorer (geen invoegtoepassingen).

Succes. O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.8k
  • 2 weken later...

• Bijdragen:  30
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  30

als je er niet uit komt, kun je misschien nóg een andere downloaden. bijvoorbeeld google chrome of safari!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 30

• Bijdragen:  5959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30
  • Was actief op:  Windows

ja of gewoon bij google: internet exporer 7 downloaden (of 8 het is maar net wat je wilt.) en dan downloaden en instaleren, wat je ook kan doen is gewoon firefox houden en dan een internet explorer skin toevoegen, anders horen we hetwel :peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...