magoo1978 Geplaatst September 19, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/19/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 19, 2009 Hallo, Kan iemand mij helpen. Al twee jaar doet ik netjes met IMGburn me Xbox360 spellen maken. En dat gaat al jaren goed. Maar de laatste tijd schijt er geen enkele meer te werken. Als ik hem na het succesvol brand proces in mijn XBOX stop zie ik een mooi groot logo van XBOX 360 op mjn TV. maar dan houd het op.. ik mijn hoofd menu zie ik ook niet de naam van de game staan maar ik zie de tekst "play dvd" NU lijkt me dat er iets fout is in mijn IMGBurn ? IK heb inmiddels al de nieuwe 5.02 versie gedownload. maar ook die heeft net geholpen. Layerbreak stel ik normaal handmatig in op 1913760 , maar ook het selecteren van de dvd file schijnt niet te helpen. wat doet ik fout ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Erwin. Geplaatst September 19, 2009 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst September 19, 2009 deze gooi ik op :slot: graag verder gaan in het andere topic dat je al heb aangemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie