Gast EJay Geplaatst Maart 20, 2006 Delen Geplaatst Maart 20, 2006 Hallo gasten, Ik ben vandaag een site begonnen met Freewebs Ik heb alleen 1 vraag: Hoe download/installeer ik een forum op mijn site ? net zoals hier! Gegroet EJay Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Maart 20, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25046 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Februari 6 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Maart 20, 2006 Dat gaat (bijna) nooit met gratis. Dan moet je gaan werken met databases en SQL. Helaas Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast EJay Geplaatst Maart 20, 2006 Delen Geplaatst Maart 20, 2006 Aj, jamme rmaar ik heb wel een ander idee. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Maart 20, 2006 Delen Geplaatst Maart 20, 2006 ligt eraan waar je host ik heb een site bij flexwebhosting.nl en daar zit alles gratis in je paketje erbij ken je zo allemaal installeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 20, 2006 Delen Geplaatst Maart 20, 2006 dankje! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 20, 2006 Delen Geplaatst Maart 20, 2006 http://www.mijnhomepage.nl/forum.php hier worden wel een aantal GRATIS forums gegeven. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Martijnn Geplaatst Maart 20, 2006 Delen Geplaatst Maart 20, 2006 React heeft ook een gratis versie van z\'n forum, die forums zijn echt teh pwn Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 21, 2006 Delen Geplaatst Maart 21, 2006 mhmh, ziet er allemaal heel goed uit ik zie wel hoe ver ik kom. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie