Sas1963 Geplaatst September 15, 2009 Bijdragen: 14 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/13/09 Status: Offline Actief: December 31, 2015 Delen Geplaatst September 15, 2009 IP's bannen van Brein lijkt me zo ie zo geen slimme zet. Hun maken gebruik van proxy's ze komen hoe dan ook langs. dat kan iedereen............ behandel ze ook als iedereen :wink: Post Merge: september 16, 2009, 00:34:20 am oke ... ik laat het nu zo staan mijn eigen reactie komt in het quote-vak te staan wat ik al eerder aangaf hier is het te zien............... Post Merge: september 16, 2009, 00:36:57 am tweede maal dito............ ik heb nu op "antwoord" geklikt net als telkens hiervoor [modbreak=wijziging door Impy] ik heb je post even aangepast. Probleem was dat je quote code niet helemaal juist was. je was de /quote vergeten af te sluiten met een ] Heb dit voor je aangepast. [/modbreak] Post Merge: september 16, 2009, 00:40:12 am helaas..... het komt weer in het quote-vak zoals ik verwachtte -> het maakt wel duidelijk wat ik bedoel met mijn opmerking dat dit forum niet correct werkt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 14
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie