jarb Geplaatst September 16, 2009 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/16/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 16, 2009 Hallo, Sinds een tijdje ben ik aan het downloaden middels een payserver en via FTD met Altbinz. Alleen nu is de computer waar ik dit mee deed gecrashed en ten dode opgeschreven :s Dus heb ik alles via een andere computer geinstalleerd volgens het schema wat ik via internet heb kunnen vinden. Echter loop ik tegen de volgende problem en aan: - ALs ik wil downloaden kan de server van ALtbinz geen contact maken met de payserver, ik heb tweakers.net, dus kan ik de NZB-file niet omzetten/downloaden - Verder, in tegenstelling tot tot mijn andere computer, als ik een NZB bestand wil maken dan neemt hij de NZB-file niet automatisch over in de downloadlijst van ALTbinz. Voorheen dus wel.Dit zal met een instelling te maken hebben maar mij lukt het niet. ( zal wel te maken hebbben met het digibeet virus dat ik heb opgelopen ) Wat heb ik verkeerd gedaan en Wie kan mij helpen...ik wordt langzaam gek :-[ En het ergste ik kan al weken niet meer downloaden Gr Jarb :'( Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Wesley Geplaatst September 16, 2009 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst September 16, 2009 Probleem 1 moet je wat beter uitleggen want daar kan ik geen pap van maken. Probleem 2: Ga naar setup > nzb > Autoimport NZB files from folder. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
jarb Geplaatst September 17, 2009 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/16/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst September 17, 2009 Hallo, Dank voor je reactie. Ik had dit al ingesteld maar kennelijk werkt het niet. Ik heb een printscreen bijgevoegd. Wellicht kan je kijken naar deze instellingen. Voor wat betreft mijn tweede probleem zal ik het beter proberen uit te leggen. Om te kunnen downloaden moet je een newsserver instellen. Ik heb dit gedaan in de configuratieschermen. Echter als ik ALtbinz opstart en op connect druk kan hij kennelijk geen contact maken met de server. Ik zal anders een printscreen maken van de melding die ik krijg en een printscreen van de instelling mbt de newsserver. Wellicht dat je er meer wijs uit wordt. Mvg Jeroen [verwijderd door de beheerder] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie