Robertoow Geplaatst September 15, 2009 Bijdragen: 144 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/19/08 Status: Offline Actief: Februari 10, 2015 Delen Geplaatst September 15, 2009 Hallo vraagje, mijn broertje heeft een nieuwe laptop gekocht met Windows vista home basic erop ik heb nog een schijfje liggen met Windows vista home premium... Kan ik de home premium er voor hem opzetten? en is het het waard? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 144
los-cuentos Geplaatst September 15, 2009 Bijdragen: 1279 Waardering: 11 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/28/09 Status: Offline Actief: Mei 18, 2020 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst September 15, 2009 je kan dat natuurlijk doen, met de juiste key! Maar zoveel verschil is er nu ook weer niet vind ik zelf, ik heb op één laptop Vista Home Prenium en op de andere Ultimate en zie nauwelijks het verschil Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 1.3k
Wesley Geplaatst September 16, 2009 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst September 16, 2009 Doe is (windows teken) + tab. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie