Spring naar bijdragen

DVD Shrink (.iso?)

Gast share

Aanbevolen reactie

Gast Monocromo

Hallo,

Als ik een film wil rippen via DVD Shrink, dan kan ik niet direct naar een andere DVD omzetten, ik kan alleen het alleen op een map zetten, of als .iso opslaan.

Als ik het als .iso opslaan en ze dan brand op een DVD, kan ik het dan direct bekijken als ik de DVD in de DVD-speler druk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

yup dat kan.

een iso bestand is een ingepakt bestand die hij tijdens het branden uitpakt in vob sub en bup bestanden dus dvd bestanden.

als je niet kiest voor een iso bestand zul je zien dat je die vob bup en sub bestanden in een map krijgt.

maar het makkelijkst is om te kiezen als iso en de iso weg te branden op dvd dan kun je hem direct bekijken op je dvd speler :)

veel plezier!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...