Gast depyromaan Geplaatst September 15, 2009 Delen Geplaatst September 15, 2009 Ik heb een tijd geleden een externe harde schijf van 1TB gekocht(het is er een van LaCie), ik heb er sinds ik hem had al problemen mee gehad zoals dat de pc bleef maar vastlopen. Ik heb gisteren de bestanden die ik wilde bewaren ervanaf gehaald en nu wilde ik hem gaan formatteren, maar als hij bezig is geeft hij opeens aan: Het formatteren is mislukt. Er staat rechtsonderin ook dat de stuurprogramma's het niet doen. Ik heb deze instellingen gebruikt: Capaciteit:931GB(kan niet anders) Bestandstype: NTFS(exFAT kan ook) Clustergrootte: 4096 bytes(512,1024,2048,8192bytes kunnen ook en 16kb, 32kb en 64kb) (Het is een harde schijf met USB 2.0) Nu is mijn vraag hierover: Moet ik stuurprogramma's installeren, of de instellingen veranderen om mijn externe harde schijf te formatteren? Bvd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Heisenberg Geplaatst September 16, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst September 16, 2009 Welke externe harde schijf heb je precies? Type nummer dus. Heb je er geen CD bij gekregen bij de bijbehorende drivers/installatie zodat je pc de harde schijf herkent? Als je het type nummer weet kunnen we via internet naar mogelijk drivers zoeken en dat die dan misschien wel je harde schijf kan formatteren. Heb je het al op een andere pc geprobeerd, gebeurt daar hetzelfde? Kan je hem daar wel formatteren of niet? Is het toevallig deze? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Gast depyromaan Geplaatst September 16, 2009 Delen Geplaatst September 16, 2009 Het is me gisteren gelukt hem te formatteren, ben nu weer aan het kijken of mijn pc weer steeds vastloopt, het duurde wel lang om hem te formatteren: 12uur, is dat normaal? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Fredpascal Geplaatst September 16, 2009 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst September 16, 2009 ligt eraan, als je 500GB+ hebt op de 1TB harde schrijf dan is het redelijk normaal (wel nog traag maar aannemelijk). Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
Gast depyromaan Geplaatst September 17, 2009 Delen Geplaatst September 17, 2009 Ik had er eerst 300GB op staan, maar nadat ik er 200GB vanaf had gegooid was hij nog net zo fckng sloom Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Fredpascal Geplaatst September 22, 2009 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst September 22, 2009 Dat kan, misschien is de partitie heel erg gefragmenteerd, defragmentatie is dan dus aan te raden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
Wesley Geplaatst September 22, 2009 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst September 22, 2009 Start > Bureau Accessoires > System Tools > Disk Fragmentation. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Gast depyromaan Geplaatst September 22, 2009 Delen Geplaatst September 22, 2009 Ik heb hem pas geleden en hij doet het nu redelijk(niet zo heel snel, maar sneller dan voorheen), ik plaats een slotje erop, heel erg bedankt voor de hulp Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie