daandj Geplaatst September 14, 2009 Bijdragen: 65 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/22/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 14, 2009 Beste mensen van Duken, Ik heb te laatste tijd een groot probleem met het downloaden, op een gegeven moment stopt hij met downloaden en loopt een soort van vast. Als ik dan op reconnect druk, dan krijg ik een error melding dat het bronbestand niet goed is. Er staat ook dat je het op nieuw moet proberen of contact moet opnemen met de provider. Ik gebruik overigens Mozilla met het downloaden. Ik hoop dat jullie misschien een oplossing weten. Groet, Daan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 65
Wesley Geplaatst September 14, 2009 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst September 14, 2009 Waar worden die files opgeslagen? In een vaste map of de temp map? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Erwin. Geplaatst September 14, 2009 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst September 14, 2009 C:\Users\Jou gebruikersnaam\Downloads Hier komen als het goed is jou downloads in te staan via Mozilla. Zelf heb ik het ook wel eens dat de downloads niet echt willen. Bij mij helpt het als ik mijn laptop reset en de download map opschoon. Dus ff uit de map verwijderen wat je niet meer nodig heb. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
daandj Geplaatst September 15, 2009 Bijdragen: 65 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/22/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst September 15, 2009 Ik zet ze niet in temp map, maar heb voor de optie gekozen dat hij bij elke download om een plaats van bestemming vraagt En wat word er precies bedoeld met resetten van je pc? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 65
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie