Gast depyromaan Geplaatst September 13, 2009 Delen Geplaatst September 13, 2009 Ik heb een laptop , hij is 2 jaar oud, en sinds een half jaar is hij heel sloom, het duurt soms meer dan 4 minuten om op te starten, en vaak krijg ik opstartherstel ervoor, ik wil er graag opnieuw vista of xp op zetten, maar die zat niet bij de laptop, wat kan ik het beste downloaden? XP of Vista, en welke download moet ik hebben, Specs: Acer aspire 5610 Processor:Genuine Intel® CPU T2250 @ 1.73GHz RAM: 2.0GB RAM Videokaart: NVIDIA GeForce Go 7300 621MB video RAM DirectX :DirectX 10.0 Harddisc: 160GB Bvd Niels Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Heisenberg Geplaatst September 16, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst September 16, 2009 Ga naar thepiratebay.org en zoek naar Windows Vista Nederlands (ALL Versions) Deze is Nederlands, gekraakt. Elke Windows Vista versie (Home Basic, Home Premium, Ultimate etc.) Het is de 32 bits versie maar omdat je niet meer dan 3,2 GB werkgeheugen hebt is 64 bits niet nodig. Succes met downloaden en installeren! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Gast depyromaan Geplaatst September 16, 2009 Delen Geplaatst September 16, 2009 Thx voor de reactie, d8 al dat niemand meer zou reageren, ik ben hem nu aan het downloaden, maar wat kan ik volgens jou het beste installeren? Windows home premium, ultimate? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
los-cuentos Geplaatst September 16, 2009 Bijdragen: 1279 Waardering: 11 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/28/09 Status: Offline Actief: Mei 18, 2020 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst September 16, 2009 zoveel verschil zit niet tussen de versies, enkel wat meer functies, de Home Premium vind ik uitstekend Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 1.3k
Heisenberg Geplaatst September 16, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst September 16, 2009 Thx voor de reactie, d8 al dat niemand meer zou reageren, ik ben hem nu aan het downloaden, maar wat kan ik volgens jou het beste installeren? Windows home premium, ultimate? Ligt eraan voor wat je je laptop gebruikt. Meer zakelijk gebruik gericht kan je beter gaan voor Business of Ultimate. Particulier gericht: Home Premium. Zie hier het verschil: http://www.microsoft.com/windows/windows-vista/compare-editions/default.aspx Ik zou zelf Ultimate installeren, heeft gewoon alles dus geen gezeur met wat heeft die wel en wat heeft die niet, gewoon alles. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Gast depyromaan Geplaatst September 17, 2009 Delen Geplaatst September 17, 2009 Ik heb deze gedownload: http://thepiratebay.org/torrent/3573808/Windows_Vista_Nederlands_(ALL_Versions) en heb hem geinstalleerd, eerst door hem erin te doen, en dan de laptop op te starten, maar toen stond er niets, dus heb ik hem gewoon(toen de pc al aan was opgestart) en heb alles toen doorlopen, maar nergens stond iets over formatteren, en heb nu voor de 2e keer vista geinstalleerd(staat er dus 2 keer op), wat heb ik verkeerd gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Wesley Geplaatst September 17, 2009 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst September 17, 2009 Als ik jou was zou ik windows 7 nemen. Werkt veel soepeler in vergelijking met Vista. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Jeroen Geplaatst September 17, 2009 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst September 17, 2009 Ik zou ook zeker weten gaan voor de windows 7, dat past veel beter bij de specificaties van je pc. Ga naar Thepiratebay.org en ---type daar----> Windows 7 Ultimate AIO Activated Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
Gast depyromaan Geplaatst September 18, 2009 Delen Geplaatst September 18, 2009 Het is me gelukt om de harde schijf te formatteren, heb nu vista opnieuw geinstalleerd, vind het zo wel goed, hoef voorlopig geen windows 7(tenzij hij weer heel sloom wordt), alsnog heel erg bedankt voor alle hulp. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie