Spring naar bijdragen

Sims 3 Downloads

rubysanne

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  31
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Helloww

Ik heb met dank aan deze site de sims 3 prachtig gedownload.

Werkt prima dus nog bedankt daar voor O0

Maar nu heb ik een aantal haarstijlen gedownload omdat de haarstylen in game gewoon al uit de mode zijn ;)

Alleen wil ik nu weten in welke map ik ze moet gooien, want bij de sims 2 was er een speciale map voor waar ik ze in propte, maar deze is er blijkbaar voor de sims3 niet..

Ook heb ik ergens gelezen dat er een speciaal programma voor nodig is, deze heb ik al, maar ook weet ik niet waar ik deze moet neerzetten en hoe het verder werkt.

Heeft iemand een goede stapvoorstap handleiding (ik ben blond) of wil iemand het mij uitleggen?

(ps ik heb ze al wel uitgepakt dus daar ligt het neit aan:P)

Alvast bedankt! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 31
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  5959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

er is een openbaar Sims 3 topic. stel daar je vraag.

http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,27910.0

Hier kan een slotje op ;)

[modbreak]Graag niet als Moderator spelen, het is aardig dat je je inzet maar dat is niet nodig ;) Het is aan de moderator de taak om zulke mensen aan te spreken[/modbreak]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...