Spring naar bijdragen

Divx film omzet naar Dvd

Gast wolkje35

Aanbevolen reactie

Divx film omzet naar Dvd

hey ik wil graag een Divx film omzet naar Dvd dus dat het een .vob word

ik heb al verschillende programa\'s geprobeert maar die zijn wel gratis en best goed maar je krijgst steeds iets in je beeld te staat (reclame)

- Winavi

- DVDsanta

ik zoek dus een gratis omzet progie die goed en leuk werkt wie weet er eentje??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

diko :)

het duurt wel een tijdje, maar dat is bij alle programma\'s zo geloof ik.

als je het wilt downloaden moet je even \"download diko\" in google intikken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Maar Ocram is er ook ergens een site waar staat hoe ik het moet doen want snap niet veel van het progie??

een handleiding ofzo??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Je klikt op \"new conversion\" --> vervolgens krijg je een venster te zien waar je het .avi bestand moet selecteren en het ondertitelingsbestand.

bij movie file 1 moet je het .avi bestand selecteren en bij movie subtitles files 1 selecteer je de ondertiteling (als je meerdele delen van een film hebt kan je dat ook samenvoegen, maar daar heb ik geen ervaring mee)

klik vervolgens op \"finish\"

in het volgende venster kun je het beste kiezen voor \"no menu\" en dan op \"ok\"

daarna op \"start conversion now\" dan begint er op de achtergrond een programmaatje te werken, sluit het vooral niet af ! het kan (ligt aan snelheid van je pc) enkele uren duren voordat hij klaar is.

ik weet eigenlijk niet precies of het ook werkt als je geen ondertiteling toevoegt, maar ik geloof dat dat geen probleem hoort te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • 2 weken later...
Gast n03Porgo

Het kan ook gewoon met nero hoor (Nero Vision), daar selecteer je het bestand dat je op dvd wilt hebben, je kan er een menu bijmaken en je kan em branden of een iso maken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Anders ConvertXtoDVD, laat zich ook makkelijk bewerken, stond geloof ik ook al een kleien handleiding hier ergens op het forum!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

ik heb zowat alle omzet programma\'s geprobeerd

en vso divxtodvd, vond k het simpelste,,

film invoegen, klikken op converteren,

als hij klaar is, kan vso divxtodvd hem ook gelijk op dvd branden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...