Gast Gangsterpino Geplaatst Maart 19, 2006 Delen Geplaatst Maart 19, 2006 Hallo! Ik heb Newsleecher, en ik heb een abbonement bij planet. Ik heb gebprobeerd een server te maken (nova.planet.nl) maar dat werkt niet, ik haal maar 0,1kb/s!! Ik download ook met Azureus, daar ben ik al erg gevorderd mee, maar ik wil mee snelheid, dus ik dacht om met nieuwsgroepen te gaan downloaden... Heb de 119 geopend, maar dat werkt ook niet... KAN IEMAND MIJ HELPEN? ik heb nog nooi met nieuwsgroepen gedownload, en ben dus ook DE kneus op dit gebied. Je mag me ook toevoegen (heel graag zelfs) om mij het een en ander uit te leggen. Rastaman_70<at>hotmail<dot>com edit : je kunt beter niet je adres met @ invullen, er zijn programa\'s die het hele web afzoeken voor woorden met xxx@xxx.com en dan gaan ze spamn sturen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 19, 2006 Delen Geplaatst Maart 19, 2006 heb je je firewall al een speciale regel gegeven dat hij het verkeer niet blokeert. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Gangsterpino Geplaatst Maart 19, 2006 Delen Geplaatst Maart 19, 2006 ja, ik heb alles open gezet... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast nummer1dj Geplaatst Maart 24, 2006 Delen Geplaatst Maart 24, 2006 mischien moet je het eens met een pay server proberen. doe ik ook en ik kan onbeperkt downloaden voor maar 14dollar . kijk maar op www.newshosting.com werkt het niet kan je meteen weer opzeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie