gkeeee Geplaatst September 11, 2009 Bijdragen: 345 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/24/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 11, 2009 hoi ik heb vndg een mp2speler tom-tec gekocht van iemand, het probleem is, als ik hem aansluit op mijn pc laadt ie alleen op, verder gebeurt er niks, geen map te zien helemaal niks.ik wil muziek erop zetten, weet iemand hoe ik dit oplos. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 345
Wesley Geplaatst September 11, 2009 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst September 11, 2009 Staat er echt niks bij de schijven? En heb je er een cd'tje van die verkoper gekregen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie